×
VERGELIJKEN

FAQ

Krijg ik bij bestelling via de website dezelfde voorwaarden als bij de klassieke manier van bestellen?

Jazeker. Door in te loggen worden uw persoonlijke voorwaarden toegevoegd bij elk artikel.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Als de artikelen op voorraad zijn, zullen wij de bestelling binnen de 10 werkdagen naar u verzenden. Als de artikelen niet voorradig zijn, laten we u de vermoedelijke levertermijn weten. We houden u op de hoogte van de status van uw bestelling en van de datum van verwerking verzending van uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Aan uw persoonlijke login is het leveringsadres gekoppeld dat u opgaf bij registratie. Wilt u dat adres aanpassen, geef ons het nieuwe adres door via de contactpagina.

Moet ik verzendingskosten betalen? Zo ja, hoeveel?

Het bedrag van de verzendingskosten ziet u in het Winkelmandje, in de linkerkolom van het scherm. Bij een bestelling met een totaal van minder dan 25 euro excl. btw rekenen we verzendingskosten aan van 7 euro excl. btw. Bedraagt het totaal van uw bestelling meer dan 25 euro excl. btw, dan leveren we gratis op één adres in de Benelux

Kan ik ook contant betalen bij afhaling?

Uiteraard kunt u uw artikelen ook in ons magazijn in Aalst afhalen en contant betalen. Daarvoor moet u wel eerst telefonisch contact met ons opnemen om een afspraak te maken. We zorgen dan dat uw bestelling voor u klaarstaat.

Hoe kan ik betalen?

Zakelijke kopers die zich registreerden kunnen bij ons kopen op factuur. U betaalt uw aankopen dan binnen 30 dagen na factuurdatum. We leveren uw artikelen als de kredietcheck een positief resultaat oplevert. Anders vragen we u 100% vooruitbetaling. U kunt er ook voor kiezen om direct online te betalen.

Zijn er kosten verbonden aan het terugzenden van mijn bestelling?

Als het gaat om een garantiegeval of als de informatie op de website niet overeenkomt met het geleverde artikel vergoeden wij de verzendkosten. Bij iedere andere terugzending zijn de verzendingskosten ten laste van de koper.

Kan ik een artikel laten herstellen?

Bezorg ons het artikel terug (verzendingskosten ten laste van de koper). Na herstelling bezorgen we u het artikel zonder verzendingskosten terug. Tenzij voor herstellingen binnen de garantie of herstellingen die gratis kunnen gebeuren, rekenen we de herstellingskosten door. U kunt ook steeds terecht bij een erkend Samsonite-servicecenter in uw streek

Kan ik ook artikelen bestellen die ik niet op de site kan vinden?

Uiteraard. Contacteer ons telefonisch op +32 (0) 53 70 11 80, per e-mail op info@samdam.be of via de contactpagina. Maximum 2 werkdagen na uw vraag krijgt u van ons een antwoord.

Heeft u een kortingscode, dan kan u deze ook in onze 4 fysieke winkels gebruiken, u meldt dit aan de kassa in de winkel.